قالب وبلاگ فیلم سازی

قالب وبلاگ دوربین فیلمبرداری

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
تبلیغات

منو سایت
تازه چه خبر؟
همکاران


قالب وبلاگ فیلم سازی
قالب وبلاگ بعدی
قالب وبلاگ انتخاب شده
    قالب وبلاگ فیلم سازی    
مشاهده قالب وبلاگ

قالب وبلاگ قبلی

نام قالب : قالب وبلاگ دوربین فیلمبرداری
نوع استایل : سه ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، سه ستونه
مناسب موضوعات : فیلم و هنر و بازیگران و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ فیلم,قالب وبلاگ فیلم برداری,قالب وبلاگ دوربین,قالب وبلاگ سینما,قالب وبلاگ تئاتر,قالب وبلاگ سینمایی


مشاهده قالب وبلاگ

کد قالب پرشین بلاگ کد قالب بلاگفا
کد قالب بلاگ اسکای کد قالب میهن بلاگ
کد قالب پارسی بلاگ کد قالب سرویس دهنده

کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ فیلم سازی






قالب وبلاگ فیلم سازی :

قالب وبلاگ زیبایی با موضوع فیلم و فیلمبرداری و دوربین فیلم برداری پیش روی شما عزیزان قرار دارد. در هدر این قالب شما شاهد تصویری از یک دوربین فیلمبرداری و یک حلقه فیلم می باشید.تم این قالب زیبا بنفش رنگ می باشد.این قالب دارای سه ستون برای نوشتن مطالب مد نظر شما می باشد. مزیتی که نه تنها این قالب بلکه تمامی قالب های سایت ما اسکین از آن بهره می برند ایناست که تمامی قالب ها کاملا سئو شده اند و با عث فست ایندکس مطالب شما می شوند. استفاده ی از این قالب منجر به افزایش رتبه در گوگل و الکسا و بالا رفتن آمار بازدید شما خواهد شد. به امید رضایت مندی شما عزیزان
دوربین وسیله‌ای است که تصاویر را ضبط می‌کند. تصاویر می‌توانند در خود حافظهٔ دوربین یا مکان دیگری ذخیره شوند. این تصاویر می‌توانند تصاویر ثابت یا تصاویر متحرک، مانند ویدیو یا فیلم باشند. سیستم ضبط تصویر در دوربین‌ها، اساساً در دو نوع آنالوگ و دیجیتال هستند. دوربین‌های آنالوگ تصاویر را بر روی نگاتیو ثبت می‌کنند در حالی که در دوربین‌های دیجیتال، تصاویر روی کارت‌های حافظه دیجیتال ذخیره می‌شود. امروزه دوربین‌های دیجیتال کاربرد بسیار گسترده‌ای پیدا کرده‌اند و کمتر از دوربینهای آنالوگ استفاده می‌شود. دوربین‌ها بر اساس مشخصه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. یک تقسیم‌بندی بر اساس کاربرد دوربین است که بر آن اساس دوربین‌ها را می‌توان تقسیم کرد به دوربین عکاسی، دوربین فیلم‌برداری، دوربین مداربسته و نظایر آن. تقسیم‌بندی دیگر بر اساس فن‌آوری به کار گرفته شده در دوربین است که بر آن اساس دوربین‌ها به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. دوربین‌ها بر اساس اندازهٔ فیلمشان نیز تقسیم‌بندی می‌شوند. فیلم‌ها ابعاد مختلفی دارند که به طور کلی در سه دستهٔ فیلم قطع کوچک، فیلم قطع متوسط و فیلم قطع بزرگ قرار می‌گیرند. قطع دوربین به معنای ابعاد دوربین است. در واقع این ابعاد بر مبنای اندازه ثبت کننده تصویر تعیین شده است. دوربین های عکاسی از لحاظ قطع به سه دسته نقسیم می شوند. دوربین قطع بزرگ دوربین قطع متوسط دوربین قطع کوچک واژهٔ دوربین از عبارت دوربین تاریکخانه‌ای می‌آید که مکانیزمی اولیه برای طراحی عکس‌ها بود. دوربین‌های امروزی تکامل یافته دوربین تاریک‌خانه‌ای محسوب می‌شوند. دوربین آنالوگ دستگاهی برای ثبت عکس بر روی فیلم عکاسی (سطح حساس به نور) می‌باشد و تصویر گرفته شده بر روی فیلم بعد از ظهور بصورت نگاتیو یا منفی (ریورسال) قابل رویت است. دوربین عکاسی آنالوگ بصورت‌های: کاملاً مکانیکی، نیمه خودکار، کاملاً خودکار (ناوبری الکترونیکی)، طراحی و ساخته شده است. اتاق تاریک، اولین قدم بزرگ در راه پیدایش عکاسی بود که توسط نقاشان ایتالیا یی در طی قرن شانزدهم میلادی برداشته شد. برای بدست آوردن حداکثر وضوح، تنظیم فاصله روزنه از دیواری که تصویر روی آن بازتابیده می‌شد، از مشکلات اصلی در این سیستم بشمار می‌رفت. رفع این مشکل، باعث ورود عدسی به دنیای عکس و تصویر گردید دوربین سوراخ‌سوزنی، اتاقک تاریک یا جعبه تاریک (به انگلیسی: Pinhole Camera) یا (camera obscura)، اولین دوربین عکاسی ساده‌ای است که لنز ندارد و نور از سوراخ کوچکی وارد آن می‌شود. در این نوع دوربین‌ها عمق میدان بی‌نهایت بوده و تمام تصویر کانونی می‌شود. دوربین سوراخ‌سوزنی در اصل، جعبه یا اتاقکی است که فقط بر روی یکی از سطوح آن روزنه‌ای ریز، وجود داردو عبور نور از این روزنه باعث می‌شد که تصویری نسبتاً واضح اما به صورت وارونه در سطح مقابل آن ایجاد شود. سال‌ها قبل از اختراع عکاسی، اساس کار دوربین عکاسی وجود داشته‌است؛ موزی، ارسطو و اقلیدس در سدهٔ ۵ و ۴ پیش از میلاد نحوهٔ کارکرد دوربین سوراخ سوزنی را شرح داده‌بودند.[۲] در یونان باستان عقیده بر این بود که نور از چشم به سمت اشیاء می‌تابد و بازتاب آن باعث دیدن و دیده شدن، می‌شود. ارسطو و اقلیدس با استفاده از تئوری سوراخ‌سوزنی تلاش کردند خلاف آن نظریه را ثابت کنند. آن‌ها در پشت دوربین‌های سوراخ سوزنی صفحه‌ای نیمه‌مات قرار می‌دادند تا تصویر بازتاب شدهٔ روی آن با چشم دیده شود.در قرن ششم میلادی، آنتمیوس در آزمایش‌های خود از دوربین تاریکخانه‌ای استفاده کرد. ابن هیثم پدر علم فیزیک نور، در سدهٔ پنجم هجری/یازدهم میلادی، تئوری دوربین سوراخ سوزنی را گسترش داد و در مشاهدات خورشید گرفتگی خود از وسیله‌ای به نام «جعبه تاریک» استفاده کرده بود.او برای نخستین‌بار از دوربین سوراخ سوزنی و دوربین تاریکخانه‌ای در آزمایش‌هایش جهت بررسی خواص نور، استفاده نمود و آن را به جهان معرفی کرد.این دوربین در زمان جنگ‌های صلیبی به اروپا راه یافت و به شدت مورد توجه نقاشان قرار گرفت و همهٔ نقاشان به‌ویژه نقاشان ایتالیایی سدهٔ شانزدهم از آن برای طراحی دقیق چشم‌اندازها و دیدن دورنمایی صحیح بهره می‌بردند، به این ترتیب که کاغذی را بر روی سطح مقابل روزنه قرار می‌دادند و تصویر شکل گرفته را ترسیم می‌کردند. بعدها نقاشان با استفاده از این ابزار توانستند با مشاهده و رونوشت برداری از تصویر رویت شده در داخل آن با کمک آینه‌ای، پرسپکتیو مناظر مختلف را درک و آن را تئوریزه و شرح دهند که تبدیل به علم ژرفانمایی یا پرسپکتیو شد.

keywords: قالب وبلاگ فیلم,قالب وبلاگ فیلم برداری,قالب وبلاگ دوربین,قالب وبلاگ سینما,قالب وبلاگ تئاتر,قالب وبلاگ سینمایی.