قالب وبلاگ انتخاب شده مشاهده قالب وبلاگ |
قالب وبلاگ قبلی |
نام قالب : قالب وبلاگ آموزشی کودک
نوع استایل : دو ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، دو ستونه
مناسب موضوعات : کودکان و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ بازی کودک,قالب وبلاگ مهد کودک,قالب وبلاگ رنگ آمیزی کودک,قالب وبلاگ آبرنگ و کودک,قالب وبلاگ کودکان,قالب وبلاگ آبرنگ
کد قالب پرشین بلاگ | کد قالب بلاگفا |
کد قالب بلاگ اسکای | کد قالب میهن بلاگ |
کد قالب پارسی بلاگ | کد قالب سرویس دهنده |
کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ کودکانه |
قالب وبلاگ کودکانه :
قالب وبلاگ زیبایی در مورد کودک و بازی های کودکانه پیش روی شماست .در این قالب زیبا کودکی با دست های رنگی در وسط قالب مشاهده می شود .چندین بالن در هوا در حال پرواز هستند و گلهای مارگاریت زیبایی در پایین قالب دیده می شود .فضای شاد و زیبای قالب و پروانه موجود در قالب این فضا را جالبتر کرده است .این قالب دارای دو ستون برای نوشتن مطالب مورد نظر شما و تم سفید رنگ می باشد .مزیت اصلی این قالب و سایر قالبهای سایت ماه اسکین وجود سئوی کامل و ایندکس سریع مطالب و بالا رفتن رتبه وبلاگ شما در سرچ گوگل خواهد شد .ما منتظر نظرات شما عزیزان هستیم
کودَک یا بچه به انسان خردسال (دختر و پسر) گفته میشود. برابر دیگر کودک در زبان فارسی واژه بچه میباشد.
واژه کودک از ریشه واژه پهلوی kuk به معنای کوتاه میباشد و با واژههای کوتاه و کوچک هم خانواده میباشد. این واژه به بزرگ نشدن و سادگی و پاکی نیز اشاره دارد.
به مانند بیشتر نظامهای حقوقی، دورهٔ کودکی به دو دوره بخش میشود:
در حقوق ایران، تعریف قانونی از دورهٔ تمیز نشده است. کودکی که در دورهٔ تمیز باشد، کودک مُمَیِّز گفته میشود و آن عبارت از کودکی است که گرچه سن و سال کمی دارد، ولی شعورش به امور روزمره میکشد و سرش در خرید و فروشهای عادی کلاه نمیرود و هنجارهای روزمرهٔ مردم را تا حد متعارف میداند. کودک غیر ممیز نیز کسی است که پا به دورهٔ تمیز نگذاشته باشد. پس دورهٔ عدم تمیز، به دورهٔ زندگانی کودک، پیش از دورهٔ تمیز، گفته میشود.
در برخی از کشورها برای دورهٔ تمیز، سنی معین شده و اگر کودک به آن سن رسیده باشد، ممیز محسوب میکردد. برای نمونه قانون مدنی آلمان، سن هفت سال تمام را پایان دورهٔ عدم تمیز کودک میداند و از آن به بعد، کودک، ممیز محسوب میشود. در این قانون، یکی از گروه کسانی که اهلیت استیفا به دست خودشان را ندارند، کودکانی نام برده شدهاند که هنوز هفت سالشان تمام نشده است
هوش هیجانی عبارتند از شناخت و درک کنترلافکار واحساسات وارتباط دادن مناسب آنها به دیگران طوری که بادیگران همدلی نموده واین توانایی رابه افراد بدهدکه بادیگران تعامل کنند. برنامه هوش هیجانی بایست از خردسالی در طول سالهای مدرسه در خانه ودراجتماع آغاز میشود. زمانی که این دسته از برنامههای آموزشی به کودکان ارائه میشود عملکرد تحصیلی آنهارشدمیکند. هنگامی که کودکان فاقدقابلیت کنترل آشفتگیهای خود باشند به خوبی نتوانند تمرکزکنند یابشنوند دربرابر تکانشهای خودمقاومت نشان ندهند ودر برابرفعالیتهای مربوط به یادگیری احساس مسئولیت نکنندازمنابعی که یاریگرپیشرفت تحصیلی آنهاست محروم خواهند شد. برنامههای مبتنی برهوش هیجانی به کودک کمک میکندتا نقش هایشان رادر زندگی بهترانجام دهندشنونده فعالی باشند ودرهای همدلی راگشوده
توانمندیهای هوشی ثابت هستند اما هوش هیجانی میتواند فراگرفته شود یا بهبود یابد. زمانی که کودکان از نظرهوش هیجانی هوشمند شوند قادرخواهند بود به استعدادهای خود دست یابند دلیل این امر آن است که عملکرد بالای مغز به وسیلع تنش محدود شده بدین سان کودک قادرنخواهد بود که تمرکز کرده وبه تفکر بپردازد. کودکانی که یادمیگیرند به طور مثبت فکرکنندقادرخواهندبود که برهیجانات سخت خود چیره شوند. یادگیری وحافظه تحت تاثیر هیجانهای شدید قرار میگیرند هیجان میتواند تامین کننده سوخت برای یادگیری قلمداد شود. کنترل کردن وابراز کردن مناسب احساسات به کاهش مشکلات رفتاری منتهی میشود ونهایتا به پذیرش بیشتر دیگران کودکانی که هیجان منفی خودشان را به شکل غیر قابل کنترل مثل به هم کوبیدن در وناسزا ابراز میکنند واکنش منفی دیگران را بر علیه خود برمی انگیزد. این بازخوردهای منفی دیگران باعث میشود خود ارزشمندی کودکان کاسته شود کودکان میخواهند که احساس مهم بودن کنند حمایت شوندمورد احترام باشند صدایشان شنیده شود با مشکلات بجنگندو دوست داشته شوند. هنگامی که آنان این احساسات را در خانه مدرسه تجربه نکنندممکن است به سمت گروه مخرب رفته تا نیازهای خود راتامین کنند. مشکلات رفتاری ممکن است نتیجه هوش هیجانی پایین باشد. خشونت نیز ممکن است زاییده احساساتی چون ضعف ناکامی درحاشیه بودن باشد