قالب وبلاگ انتخاب شده مشاهده قالب وبلاگ |
قالب وبلاگ قبلی |
نام قالب : قالب وبلاگ طراحی تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
نوع استایل : سه ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، سه ستونه
مناسب موضوعات : عمومی,تجاری,اینترنت و تکنولوژی,دیگر مشاغل و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ با موضوع تبلیغات,قالب وبلاگ آمار,قالب وبلاگ تجاری,قالب وبلاگ اینترنت,قالب وبلاگ تجارت اینترنتی,قالب تبلیغات و بازاریابی برای وبلاگ,قالب وبلاگ بازاریاب
کد قالب پرشین بلاگ | کد قالب بلاگفا |
کد قالب بلاگ اسکای | کد قالب میهن بلاگ |
کد قالب پارسی بلاگ | کد قالب سرویس دهنده |
کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ تبلیغات و بازاریابی حرفه ای |
قالب وبلاگ تبلیغات و بازاریابی حرفه ای :
قالب وبلاگ حرفه ای تبلیغات و بازاریابی، یک قالب سه ستونه با گرافیک فوق العاده که در هدر آن یک پس زمینه سفید با آسمانی آبی قرار گرفته، در سمت چپ تصویر یک گوی به شکل یک پازل که در حال کامل شدن است و و یک فلش به صورت یک نمودار با سیر صعودی به این گوی متصل است که در واقع مراحل پیشرفت شما در کارتان را نشان میدهد که مثلا میتواند افزایش فروش کالای مورد نظرتان یا یک هدف خاص دیگر باشد. اما در سمت راست یک تبلت بزرگ با آیکون ها جذاب اینترنت، طراحی و تبلیغات میبینید که جذابیت این قالب را به نهایت خودش رسانده است. در کد نویسی این قالب که توسط سایت ارائه دهنده قالب ماه اسکین ارائه گردیده، تمامی نکات لازم برای طراحی یک قالب استاندارد با سئوی بالا در نظرگرفته شده است، خلاصه این که شما با یک قالب وبلاگ سه ستونه حرفه ای تمام عیار با رنگبندی آبی و کاربرپسندانه روبه رو هستید که هر بازدیدکننده ای را جذب خود میکند، پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این قالب منحصر به فرد را از دست ندهید.
تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچیها باز کرده است.
شبانهروزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر رنگتر میشود.
برخی راهکارهای تبلیغات اینترنتی
راهاندازی پایگاه اینترنتی
ارسال نامه الکترونیکی
ایجاد کلوب مشتریان
درج آگهی تبلیغاتی در آگهی نامههای اینترنتی استفاده از دامنههای مفید نمونه دامین
ایجاد نمایشگاه الکترونیکی
راهاندازی فروشگاه الکترونیکی
محدودیتهای تبلیغات اینترنتی
مشخصات و ویژگیهای مخاطبان: اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقهمند هستند و از این رو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانهاست. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای اتوموبیل، مسافرت و خدمات مالی است.
محدودیت مخاطبین: غالب کاربران اینترنت در گروه سنی خاصی قرار دارند که این امر موجب کاهش مخاطبین این نوع از تبلیغات میشود.
ازدحام: با زیاد شدن تعداد آگهیهای تبلیغاتی احتمال مورد توجه قرار گرفتن آگهیها به شدت کاهش مییابد.
فقدان کنترلهای لازم در مورد محتوای تبلیغات اینترنتی: یکی از محدودیتهای تبلیغات اینترنتی فقدان کنترلهای لازم میباشد. مرکز آموزشی ارتباطات رسانهای آمریکا، اینترنت را شبکه فریب نامیده است، چرا که برخی از تبلیغکنندگان با هدف قرار دادن کودکان با پیامهای تبلیغاتی زیرکانه، سعی در فریب آنان دارند
تبلیغات ناخواسته که شامل Pop-up و Pop-under میشود یکی از اشکال بحثانگیز تبلیغات اینترنتی به حساب میآید. این نوع از تبلیغات به صورت ناخواسته دریافت میشود و مخاطبان را در معرض یک نمایش اجباری قرار میدهد. آگهیهای تلویزیونی را میتوان نمونهای از تبلیغات اجباری به حساب آورد چرا که این آگهیها معمولاً برنامههایی را که مخاطبان در حال تماشا هستند، قطع میکنند و آنها را وادار به تماشای آگهی میکنند. در مقابل، تبلیغات روزنامهای نمونهای از تبلیغات اختیاری محسوب میشوند زیرا خوانندگان میتوانند هر قسمت از روزنامه را که مایلاند بخوانند و یا از آن بگذرند. اینترنت توانایی نمایش به هر دو صورت اختیاری و اجباری را دارا است. بنرهای تبلیغاتی مانند تبلیغات روزنامهای به طور معمول بصورت اختیاری دیده میشوند، هرچند که گاهی به دلیل اینکه تقریباً در تمام صفحات وب ارائه شدهاند، مورد اعتراض قرار میگیرند. استفاده برخی از کاربران اینترنت از نرمافزارهای مسدودکننده نمایش بنرها، گواه این امر میباشد. از آنجا که تبلیغات ناخواسته غالباً به صورت اجباری نمایش داده میشوند، پاسخهای منفی مانند احساس رنجش و احتراز از تبلیغ را در بر خواهند داشت.
در سالهای اخیر به دلیل افزایش مقاومت کاربران اینترنت، کاهش مقبولیت این نوع از تبلیغات و گسترش استفاده از مسدودکنندهای تبلیغاتی به کارگیری تبلیغات ناخواسته کاهش یافته است. هر چند که پیشبینی میشود در آینده نزدیک برای حضور پررتگتر این مهمانان ناخوانده، روشهای خلاقانهتری مورد استفاده قرار گیرد.