قالب وبلاگ 7مهر

قالب وبلاگ 7مهر

قالب وبلاگ روز آتش نشان

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
همکاران


قالب وبلاگ 7مهر
قالب وبلاگ بعدی
قالب وبلاگ انتخاب شده
    قالب وبلاگ 7مهر    
مشاهده قالب وبلاگ

قالب وبلاگ قبلی

نام قالب : قالب وبلاگ روز آتش نشان
نوع استایل : سه ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، سه ستونه
مناسب موضوعات : دیگر مشاغل و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ آتش نشانی,قالب وبلاگ 7مهر روز آتشنشان,قالب وبلاگ روز آتش نشان,قالب وبلاگ آتش نشانی,قالب وبلاگ آتش


مشاهده قالب وبلاگ

کد قالب پرشین بلاگ کد قالب بلاگفا
کد قالب بلاگ اسکای کد قالب میهن بلاگ
کد قالب پارسی بلاگ کد قالب سرویس دهنده

کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ 7مهر






قالب وبلاگ 7مهر :

قالب وبلاگ جالبی در مورد شغل سخت و سنگین و پر استرس آتشنشانی و 7 مهر که به مناسبت مردانگی این انسان های بی ادعا روز آتش نشان نامگذاری گردیده است . در تصویر زیبای هدر این قالب در سمت راست چندین کاغذ عکس از چندین عملیات اطفای حریق را نشان می دهد و در وسط یک جنگل سوخته دیده می شود و در سمت چپ نیر تصویری از یک کلاه آتشنشانی را مشاهده می کنید که بالای آن نوشته شده است ( 7 مهر روز آتشنشان) . اما مزیتی که در کنار زیبایی این قالب وجود دارد طراحی و برنامه نویسی خاصی است که برنامه نویسان سایت ماه اسکین روی آن زحمت بسیار کشیده اند.از مهمترین آنها می توان به قابلیت سئوی سبزاشاره کرد که باعث افزایش رتبه و رنکینگ وبلاگ شما در گوگل سرچ و الکسا خواهد شد به امید رضایت شما از سایت ماه اسکین
آتش‌نشانی یا اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش بوسیله خاموش کردن، کنترل و یا هدایت آتش‌های ناخواسته انجام می‌گیرد. اهداف آتش‌نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست است. آتش‌نشانی مهارتی بسیار فنی است که احتیاج به دوره‌های طولانی چه در زمینه‌های عمومی مانند مقابله با آتش و چه در زمینه‌های تخصصی مانند عملیات امداد و نجات دارد. به شخصی که به صورت تخصصی به مهارت‌های اطفاء حریق آشناست آتش‌نشان می‌گویند. اطفاء حریق بصورت کلی به دو نوع عامل (به انگلیسی: Active) و غیرعامل (به انگلیسی: Passive) تقسیم می‌شود. استفاده از مواد نسوز یا کندسوز در تجهیزات، استفاده از دیوارهای جداکننده در ساختمان‌ها و یا بکاربردن مواد دیرذوب در بدنه مخازن از روش‌های غیرعامل اطفاء حریق است. روش‌های اطفاء حریق بستگی به نوع آتش دارد. برای مقابله با آتش باید یکی یا بیشتر از عوامل اصلی مثلث آتش یعنی هوا، ماده سوختنی و یا حرارت را کنترل کرد. همچنین می‌توان آتش‌نشانی و یا اطفاء حریق را به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیم کرد؛ که در نوع اول یعنی دستی، عملیات اطفاء حریق به صورت دستی و توسط افراد و یا آتش نشانان صورت می‌پذیرد و در نوع دوم یعنی اطفاء حریق اتوماتیک، این عملیات به صورت خودکار و بدون حضور عوامل انسانی صورت می‌پذیرد. آتش‌نشانی هوایی گونه‌ای از عملیات مقابله با آتش است که در آن از مسیر هوا و هواگرد به منظور عملیات اطفاء آتش استفاده می‌شود. این گونه عملیات بیشتر در آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها و مهار آتش‌سوزیهایی که در مناطقی که از راه‌های زمینی غیرقابل دسترسی هستند، انجام می‌شود. در این گونه عملیات از اقسام مختلف هواگرد که توانایی حمل مواد ضر آتش را دارند استفاده می‌شود ولی هواپیما و بالگرد دو گونه پر کاربرد در این گونه ماموریت‌ها به حساب می‌آیند. ایده هواپیماهای آتش‌نشان نیز به مانند ایده هواپیمای آب‌نشین به منظور کمک رسانی و اطفاء حریق در مناطقی مطرح شد که به شکل‌های گوناگون دسترسی به آنها مشکل است. ایالات متحده آمریکا نخستین پیشگام در این زمینه بود و با بهره‌گیری از الگوی بمب‌های ناپالم که برای اولین بار در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفته بود، به طراحی و ساخت بمب‌های آبی روی آوردند که بر روی محوطه دچار حریق شده پرتاب شود و باعث خاموش شدن آتش شود؛ ولی به دلیل عدم موفقیت این روش، گزینه دیگری مطرح شد که همانا استفاده از مخازن آب است که پس از پر شدن از آب و یا مایعات ضد آتش، با استفاده از هواگرد بر روی محل آتش‌سوزی پاشیده می‌شود؛ که این روش موفقیت آمیز بوده و تا به امروز به عنوان روشی استاندارد برای اطفاء حریق هوایی به کار می‌رود. بازار آتش نشانی : بازر امنیت مکانی ست برای شناخت آتش نشانی ها و آتشنشان ها و سیستم های آتش نشانی یعنی سیستم های اعلام و اطفا حریق برای آشنایی بیشتر با آنها می توانید به بازار امنیت مراجعه نمایید.

keywords: قالب وبلاگ آتش نشانی,قالب وبلاگ 7مهر روز آتشنشان,قالب وبلاگ روز آتش نشان,قالب وبلاگ آتش نشانی,قالب وبلاگ آتش.



موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات