قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی

قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی

قالب وبلاگ گواهینامه رانندگی

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
پربیننده ترین بخش ها
فال تاروت
منو سایت
تازه چه خبر؟
حامیان مالی
همکاران


قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی
قالب وبلاگ بعدی
قالب وبلاگ انتخاب شده
    قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی    
مشاهده قالب وبلاگ

قالب وبلاگ قبلی

نام قالب : قالب وبلاگ گواهینامه رانندگی
نوع استایل : سه ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، سه ستونه
مناسب موضوعات : عمومی و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ تابلو,قالب وبلاگ رانندگی,قالب وبلاگ خودرو,قالب وبلاگ ماشین,قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی,قالب وبلاگ تابلو رانندگی


مشاهده قالب وبلاگ

کد قالب پرشین بلاگ کد قالب بلاگفا
کد قالب بلاگ اسکای کد قالب میهن بلاگ
کد قالب پارسی بلاگ کد قالب سرویس دهنده

کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی






قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی :

قالب وبلاگ زیبایی در مورد خودرو و رانندگی و جاده و تابلو های رانندگی مد نظر شما عزیزان قرار دارد. در تصویر هدر این قالب شما شاهد یک خودرو هستید که درحال حرکت دریک جاده دو لاینه هستید و تابلو هایی همچون توقف و محل عبور عابر پیاده و ... دیده می شود . این قالب دارای تم آبی رنگ و دوستونه می باشد تصویر سر ستون این قالب نیز یک خودرو و یک تابلوی سبقت ممنوع می باشد. این قالب و تمامی قالب های سایت ماه اسکین دارای سئوی سبز می باشند که این عاملی برای افزایش آمار رنکینگ و بالا رفتن نام وبلاگ در گوگل سرچ خواهد شد.
پلیس راهنمایی و رانندگی ایران (به انگلیسی: Traffic Police) که به‌اختصار پلیسِ راهوَر و راهوَر نیز خوانده می‌شود، یکی از ارگان‌های انتظامی ایران است که زیرمجموعهٔ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و در حال حاضر ریاست آن بر عهدهٔ سردار تقی مهری است. این نام از نظر معنایی «پلیس راهنماییِ رانندگی» است، اما از آغازِ تأسیس، به همان صورت که در عنوانِ مقاله آمده، نامگذاری شده‌است. - کنترل شُدآمد (ترافیک) در معابر درون‌شهری و جاده‌های برون‌شهری - نظارت بر عملکرد آموزش‌گاه‌های رانندگی (پایه یکم، پایه دوم، پایه سوم) و صدور گواهینامهٔ متقاضیان - صدور دفترچه کار خودروهای عمومی - بررسی و واپایش (کنترل) تصادفات. جاده راهی است که دو یا چند شهر یا روستا را به هم متصل می‌کند. جاده معمولاً بهترین مسیر برای رفتن از یک مکان به مکان دیگر است٬ ولی همیشه مستقیم‌ترین راه نیست.گاهی مانع‌های طبیعی نظیر رودخانه‌ها یا تپه‌ها باعث مستقیم نبودن جاده می‌شوند.جاده‌های جدید غالباً مراکز شهر یا نواحی مسکونی را دور می‌زنند تا از تراکم رفت و آمد یا ایجاد سر و صدا جلوگیری شود.جاده‌های روستایی املاک شخصی مردم را دور می‌زنند. اولین جاده‌ها راه‌هایی بودند که مردم و چهارپایان از آن‌ها استفاده می‌کردند.این جاده‌ها اغلب مسیرهای ناهموار٬ پرپیچ و خم و باریک بودند.نیاز به جاده‌های خوب و هموار از زمان اختراع چرخ حس شد.اولین جاده‌های سنگ‌فرش در میان رودان ( عراق کنونی ) در حدود ۲۲۰۰ سال قبل از میلاد ساخته شد. دوهزار سال بعد٬ رومی‌ها جاده‌های خوب و مستقیمی در تمام اروپا و آفریقای شمالی ساختند.آن‌ها به این جاده‌ها نیاز داشتند تا سربازانشان بتوانند به سرعت در پهنه‌ی امپراتوری روم جا‌به‌جا شوند.جاده‌های رومی با سنگ فرش شده بودند و به سمت پهلویشان شیب داشتند تا آب باران در جاده باقی نماند. آسفالت ماده‌ای ترکیبی است که از مخلوط کردن شن و ماسه و قیر ساخته می‌شود و در ساخت جاده، باند فرودگاه و پشت بام ساختمان‌ها به کار گرفته می‌شود. آسفالت گرم مصرفی در قشرهای روسازی راه، به شرح انواع زیر است:[نیازمند منبع] آسفالت رویه (توپکا):آسفالت رویه آخرین قشر بتن آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار می گیرد. آسفالت رویه طوری طراحی و اجرا می گردد که تحمل بارهای وارده را داشته و در مقابل اثرات سوء آب، یخبندان و تغییرات درجه حرارت، مقاومت کرده و دوام آورد. آسفالت آستر (بیندر):این قشر بتن آسفالتی ، بین قشر رویه و قشر اساس قیری و در صورت عدم وجود قشر اساس قیری ، بین قشر رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار می گیرد. اساس قیری:این قشر به عنوان اولین قشر روسازی بتن آسفالتی می تواند مستقیماً روی قشر زیراساس و یا اساس قرار گیرد . اساس قیری دارای دانه بندی درشت تر و مقدار قیر آن کمتر از آسفالت آستر و رویه می باشد. ماسه آسفالت:ماسه آسفالت از اختلاط ماسه شکسته و یا ماسه طبیعی شسته و یا مخلوطی ا ز این دو با قیر تهیه می گردد. ماسه آسفالت را می توان در قشرهای به ضخامت حداقل 15 میلیمتر و بیشتر پخش و اجرا کرد. از ماسه آسفالت به عنوان قشر تسطیح آسفالت های قدیمی (قبل از روکش ) نیز استفاده می شود. آسفالت متخلخل:این آسفالت از ا ختلاط قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم تهیه و با ضخامت حدود 25 تا 40 میلیمتر اجرا می شود. فضای خالی این آسفالت گرم بعد از کوبیده شدن در سطح راه ، حدود 20 درصد است. این قشر، جزء سیستم روسازی محسوب نمی شود و نمی توان از آن بعنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده کرد. پخش قیر در راه های خاکی ، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن ، یا قیرپاشی بدون سنگدانه و یا استفاده از مخلوط های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) و یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی نامیده می شود.ضخامت این نوع رویه سازی، حداکثر 25 میلیمتر است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی شود و عملکرد ساز ه ای ندارد. در آسفالتهای حفاظتی از قیرهای محلول، قیراب هها و یا قیرهای خالص با کندروانی کم استفاده میشود. آسفالت های حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است . آسفالت سرد از اختلاط سنگدانه ها با قیرهای محلول یا قیرآبه ها در دمای محیط تهیه و در همین دما پخش و متراکم می شود . سنگدانه ها در زمان اختلاط با قیرابه می تواند مرطوب باشد ولی با قیرهای محلول , در دمای محیط و یا تحت اثر حرارت باید خشک شده باشد.مخلوط های آسفالت سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانندMC-3000 یا SC-3000 تهیه می شود، عملا مانند آسفالت گرم باید در درجه حرارت 95 درجه سانتیگراد یا بیشتر با قیر مخلوط شده و در محدوده همین دما، پخش و متراکم شود .آسفالت سرد را می توان در مسافت های زیاد حمل و سپس پخش کرد و یا آن را در کارگاه انبار نمود و بعدا مورد استفاده قرار داد.

keywords: قالب وبلاگ تابلو,قالب وبلاگ رانندگی,قالب وبلاگ خودرو,قالب وبلاگ ماشین,قالب وبلاگ راهنمایی و رانندگی,قالب وبلاگ تابلو رانندگی.



موضوعات
تبلیغات رپورتاژ
تبلیغات