قالب وبلاگ آموزش کودکان

قالب وبلاگ ریاضی کودکان

صفحه اصلی تماس با ما تبلیغات درباره ما ابزار وب
تبلیغات

منو سایت
تازه چه خبر؟
همکاران


قالب وبلاگ آموزش کودکان
قالب وبلاگ بعدی
قالب وبلاگ انتخاب شده
    قالب وبلاگ آموزش کودکان    
مشاهده قالب وبلاگ

قالب وبلاگ قبلی

نام قالب : قالب وبلاگ ریاضی کودکان
نوع استایل : سه ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، ساده ، سه ستونه
مناسب موضوعات : کودکان و دیگر موضوعات مرتبط
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها
keywords : قالب وبلاگ درسی,قالب وبلاگ آموزش و یادگیری,قالب وبلاگ مدرسه و آموزش,قالب وبلاگ آموزشی,قالب وبلاگ زبان و ریاضی,قالب وبلاگ کتاب


مشاهده قالب وبلاگ

کد قالب پرشین بلاگ کد قالب بلاگفا
کد قالب بلاگ اسکای کد قالب میهن بلاگ
کد قالب پارسی بلاگ کد قالب سرویس دهنده

کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ آموزش کودکان






قالب وبلاگ آموزش کودکان :

قالب وبلاگ جالبی در مورد علم و تحصیل پیش روی شما عزیزان می باشد .در این قالب کودکی با در دست داشتن کتاب و لبخندی بر لب بر روی مداد بزرگی نشسته است و در اطراف قالب کتابها و لوازم التحریر زیادی به چشم می خورد در اطراف کودک جمع و تفریق اعداد و حروف انگلیسی نوشته شده است و کودک سوار بر روی مداد در حال اوج گرفتن در آسمان علم است .سر ستونهای این قالب نیز کیف و خط کش و لوازم التحریر می باشد .این قالب دارای سه ستون برای نوشتن مطالب مورد نظر شما و تم سفید رنگ می باشد .مزیت اصلی این قالب و سایر قالبهای سایت ماه اسکین وجود سئوی سبز و ایندکس سریع مطالب و در نتیجه بالا رفتن رتبه وبلاگ شما در سرچ گوگل و الکسا خواهد شد ما منتظر نظرات شما عزیزان هستیم
در حقوق ایران، تعریف قانونی از دورهٔ تمیز نشده است. کودکی که در دورهٔ تمیز باشد، کودک مُمَیِّز گفته می‌شود و آن عبارت از کودکی است که گرچه سن و سال کمی دارد، ولی شعورش به امور روزمره می‌کشد و سرش در خرید و فروش‌های عادی کلاه نمی‌رود و هنجارهای روزمرهٔ مردم را تا حد متعارف می‌داند. کودک غیر ممیز نیز کسی است که پا به دورهٔ تمیز نگذاشته باشد. پس دورهٔ عدم تمیز، به دورهٔ زندگانی کودک، پیش از دورهٔ تمیز، گفته می‌شود در برخی از کشورها برای دورهٔ تمیز، سنی معین شده و اگر کودک به آن سن رسیده باشد، ممیز محسوب می‌کردد. برای نمونه قانون مدنی آلمان، سن هفت سال تمام را پایان دورهٔ عدم تمیز کودک می‌داند و از آن به بعد، کودک، ممیز محسوب می‌شود. در این قانون، یکی از گروه کسانی که اهلیت استیفا به دست خودشان را ندارند، کودکانی نام برده شده‌اند که هنوز هفت سالشان تمام نشده است. هوش هیجانی عبارتند از شناخت و درک کنترل‌افکار واحساسات وارتباط دادن مناسب آنها به دیگران طوری که بادیگران همدلی نموده واین توانایی رابه افراد بدهدکه بادیگران تعامل کنند. برنامه هوش هیجانی بایست از خردسالی در طول سالهای مدرسه در خانه ودراجتماع آغاز می‌شود. زمانی که این دسته از برنامه‌های آموزشی به کودکان ارائه می‌شود عملکرد تحصیلی آنهارشدمیکند. هنگامی که کودکان فاقدقابلیت کنترل آشفتگی‌های خود باشند به خوبی نتوانند تمرکزکنند یابشنوند دربرابر تکانش‌های خودمقاومت نشان ندهند ودر برابرفعالیت‌های مربوط به یادگیری احساس مسئولیت نکنندازمنابعی که یاری‌گرپیشرفت تحصیلی آنهاست محروم خواهند شد. برنامه‌های مبتنی برهوش هیجانی به کودک کمک میکندتا نقش هایشان رادر زندگی بهترانجام دهندشنونده فعالی باشند ودرهای همدلی راگشوده . زمانی که کودکان از نظرهوش هیجانی هوشمند شوند قادرخواهند بود به استعدادهای خود دست یابند دلیل این امر آن است که عملکرد بالای مغز به وسیلع تنش محدود شده بدین سان کودک قادرنخواهد بود که تمرکز کرده وبه تفکر بپردازد. کودکانی که یادمیگیرند به طور مثبت فکرکنندقادرخواهندبود که برهیجانات سخت خود چیره شوند. یادگیری وحافظه تحت تاثیر هیجان‌های شدید قرار می‌گیرند هیجان می‌تواند تامین کننده سوخت برای یادگیری قلمداد شودکنترل کردن وابراز کردن مناسب احساسات به کاهش مشکلات رفتاری منتهی می‌شود ونهایتا به پذیرش بیشتر دیگران کودکانی که هیجان منفی خودشان را به شکل غیر قابل کنترل مثل به هم کوبیدن در وناسزا ابراز می‌کنند واکنش منفی دیگران را بر علیه خود برمی انگیزد. این بازخوردهای منفی دیگران باعث می‌شود خود ارزشمندی کودکان کاسته شود کودکان می‌خواهند که احساس مهم بودن کنند حمایت شوندمورد احترام باشند صدایشان شنیده شود با مشکلات بجنگندو دوست داشته شوند. هنگامی که آنان این احساسات را در خانه مدرسه تجربه نکنندممکن است به سمت گروه مخرب رفته تا نیازهای خود راتامین کنند. مشکلات رفتاری ممکن است نتیجه هوش هیجانی پایین باشد. خشونت نیز ممکن است زاییده احساساتی چون ضعف ناکامی درحاشیه بودن باشد. ازانتقاد یا عبارت تحقیرامیز علیه کودک بپرهیزید. ازتشویق وتحسین استفاده شودمیتوان برخی ازدستورات رانادیده گرفت تمامی احساسات قابل پذیرش است نه تمامی رفتارهابادادن انتخاب واحترام به آرزوهاکودک راتوانمند سازید. خودرابخشی از رویاهای کودک نمایید بااوصادق وصبور باشید به آنان آگاهی دهید که رفتارشان تحت تاثیر احساساتشان است ازکلمه احساسزیاد استفاده کنید به (نظرم تواحساس خشم می‌کنی) ازفرزندانتان بخواهید درمورد احساساتش در طی روز باشما صحبت کند

keywords: قالب وبلاگ درسی,قالب وبلاگ آموزش و یادگیری,قالب وبلاگ مدرسه و آموزش,قالب وبلاگ آموزشی,قالب وبلاگ زبان و ریاضی,قالب وبلاگ کتاب.